Tuesday, May 05, 2009

親子運吉團

五月三日,為了帶治治看螢火蟲,舉家十一人參加由「發達行」所辦的$198「螢火蟲1天團 」,行程相當運吉,值得一記。

早上十時,一家大細在九龍塘理想酒店門外集合上旅遊巴。袁氏一家四口來得遲(其實準時,不過其他團友似乎精於此道,早早上車霸位),只好坐在車尾又熱又焗的發動機上。

車程1(約25分鐘) 九龍塘>大埔大尾篤哥爾夫球練習場
大伙兒在球場逗留約一小時,勉強可以按行程做到「大人細路都可一嘗打哥爾夫球樂趣」……

車程2(約20分鐘) 大尾篤>沙田龍華酒家
行程「歎乳鴿、沙田雞粥、豆腐花」。對上一次去龍華至少是25年前的事。小公園、孔雀仍在(應不是同一隻吧?)。乳鴿OK。雞粥?含腐竹的粥底尚可,但雞是雪雞雞柳。這樣子的概念「雞」「粥」非常「新鮮」。

車程3(約25分鐘) 沙田>粉嶺坪輋士多啤利園
「真係今年 Last Call,帶你去有機士多啤梨園,自費選購及採摘新鮮士多啤梨」。小朋友落田玩得幾開心,大朋友又睇得幾開心。

車程4(約15分鐘) 粉嶺>上水塱原
先以8元任食價「品嚐香滑新鮮豆腐花」,接著步行約10分鐘到濕地農莊,「玩全港獨有、人咁高的滾球『農吐珠』,這個由紐西蘭引入的 Zorb Ball 水陸步行球,玩的時候完全不用濕身卻可體驗在水上飄的滋味;場內另有機械馬玩。」龍吐珠30元玩10分鐘,治治與治媽、姨媽一起玩。小小的治治身處人肉洗衣機裡,險些給絞成碎塊,非常驚險,嚇死池邊掌控相機的治爸。車程5(約30分鐘) 上水>元朗流浮山
時為5:30pm,豆腐花還未落膈,便要「享用」「鮑魚海鮮餐」……鮑魚+海鮮+餐,童叟無欺。

車程6(約30分鐘) 元朗>大埔松仔園
一家老少拿著電筒,摸黑夜探郊野公園,走了20分鐘斜坡。如果大家運氣好,是「看猶如滿天繁星的螢火蟲」。我們運氣差,只得幾粒腎……模擬圖片

車程7(約20分鐘) 大埔>九龍塘理想酒店
全人類散曬,應該入去酒店開房大覺訓。

本團建築面積10小時(朝十晚八),搭車運吉共約3小時,飲飲食食2.5小時,上山落山半小時,實用率約四成。
如果我講多兩句,大家實會講「玩左成日,收你$198,仲想點呀?」
我想行程編排理性D,唔好浪費燃油行大運來揼波鐘囉。

http://hk.deals.travelzoo.com/Guangdong_Macau_HK/570882

PS:治治六歲了!

9 comments:

Anonymous said...

"模擬圖片"...哈哈哈。

其實由沙田去北區再去元朗區,只能係咁係安排吧……只能叫做走馬看花。

m-2 said...

n年前閤家參加中旅社西貢海鮮團, 又係一早係紅館集合, 架旅遊巴帶我地遊匀成個新界, 內黑先至肯車成團人入西貢食海鮮……

最慘既係, 車上已經唔止一次有人嘔, 成車都係嘔吐物既味道!!!

p.s. 祝治治生日快樂! :D

OK啦 said...

其實對細路仔黎講, 咁既行程是很ok的, 已算多姿多彩. 咁你參加得咁既一日遊, 都係諗住細路仔開心啫.....

9527 said...

直逼精裝追女仔第一集港台群星團

小女生 said...

$198嫌略貴
suggest 「美食之旅」< 呢間公司唔錯

Denis said...

Pretty helpful data, thank you for the article.
youtube to mp3

Youtubeconverter said...

这篇文章非常有趣,我喜欢你在文章中强调的每一个细节,谢谢你的分享。
youtube to mp3

free youtube to mp4 said...

其實對細路仔黎講, 咁既行程是很ok的, 已算多姿多彩. 咁你參加得咁既一日遊, 都係諗住細路仔開心啫.....

youtube to mp3 converter

falketafel said...

Stainless Steel Plated Alloy & Iron - Titanium Art
This steel plate provides an alloy titanium white wheels of apple watch stainless steel vs titanium aluminum, nickel, and copper. Stainless titanium grades Steel Plated ceramic vs titanium flat iron Alloy Plated titanium mens rings Aluminum - Copper, and the Brass.