Saturday, November 11, 2006

請假

好想寫。
好想寫東西。
好想寫小說……
但實在忙得透不過氣。
搵食艱難。

6 comments:

陶祺生Jerome said...

小歇、再寫

Anonymous said...

唔好意思啊,你咁忙都打攪... 係因為我等了刀耕火種Chapter06 耀眼的牙齒好耐,但係條link一直都去唔到呀... 所以想提一下,如果你稍後有時間請update新link,唔該晒!

仲有前5集都好好睇,你忙完賺奶粉錢快點繼續寫落去,我追緊啊:)加油!

袁建滔 said...

肥肥人:

多得你鼓勵,條LINK今晚整。

講個秘密你知:
<犬女>同<刀耕火種>連載至今,除了少數友好睇過打印原稿,傾過下外,計網上的,一個正式的COMMENT都冇……
於是,我早決定,如果有邊個傻瓜(即係你),第一個俾COMMENT(嚴格來講都唔算……照殺),我就會送上一份小禮物。

給我地址!
toeyuen@gmail.com

M-2 said...

http://toeyuen.blogspot.com/2006_04_01_toeyuen_archive.html

「《犬女》連載始動! 」
「《犬女》完全上載! 」

袁兄,加油啊,很多人有在看!
看來要大派禮物~呵呵~

Anonymous said...

又係我啊...唔好意思又打攪...(面紅)
雖然知道你好忙,但係我好想睇Chapter08 獵人陷阱,無奈條link去極都去唔到...所以又來騷擾下,請你有空update下,真係唔該呀!

一個發生在人類與自然決裂前夕的故事...好耐人尋味,請問刀耕火種係咪會寫得頗長?因為故事發展到chapter7似乎鋪陳了好多伏筆呢... 常綠在人類與自然的角力中到底扮演甚麼角色? "修補生物"? 即保護我們世界常綠的守護者?

袁建滔 said...

肥肥人:

點呀你?係咪唔賞面唔要禮物呀?
如果你唔想留地址俾我,我擺低响北角森記書局,你自己去攞好唔好?
如果唔順路就唔好去啦,我驚你車費都蝕埋……

個LINK緊係去唔到啦,都未整!

<刀>預計四集完。第一集寫了二十三章,約九萬字,有排你睇。本來聖誕出,而家唔駛諗。希望四月出到,書展再出第二集,得卦,除非又有天外奇JOB迫我搵奶粉錢……

常綠是「保護我們世界常綠的守護者」……你估我有冇咁正氣?如果你睇過<犬女>,都知我唔係人咁品,呵呵:)

希望禮拜尾曼車大戰前可以UPDATE!
謝謝各位支持。