Sunday, November 19, 2006

Devil Getter

落描道場投稿第四彈。

永井豪的老拍檔,日本漫畫家石川賢數日前打完高爾夫球,沖完涼,食完晚飯,唱K,中途急性心藏衰竭瘁死。

原畫是開田裕治替BANDAI出品,1:144惡魔高達(Devil Gundam)模型畫的封面插畫,非常漂亮。所以嚴格來說,這張畫不是「畫」出來,而是拼拼貼貼,左執右執的l寄生惡搞之作。

謝謝開田裕治先生出色的畫作和先進的數碼科技,讓我愉快地忙了一整夜。畫畫這東西跟運動一樣,當你進入狀態,甚麼煩惱也忘掉,耗費的時間比想像中快得多。

5 comments:

Anonymous said...

第一眼看到覺得很震撼啊! 又有型又過瘾!
不過似落描道場那邊的日本朋友有所誤解,或者欠缺了一點幽默感。有點反應過敏...

袁建滔 said...

我已經變成醜陋既偷畫賊……

不過裡面不嬲有D人想排斥非日本人投搞。有D衰人又好冇禮貌。不過又有好多熱血愛畫之人……

算把啦,雞同鴨講,我問心無愧就得。當然,就算有言在先,講明出處,但不代表可以隨意在別人的畫上再塗鴉。我的作為可能「不道德」。但我的出發點絕無「不敬」之意,至少我沒有藉此得到任何金錢上的利益。

這類惡搞行為,就好比國內某少年再剪接<無極>。我跟他不同的是,他討厭無極,我卻很喜歡開田裕治的畫。

總之以後唔會咁玩。

Anonymous said...

其實我都幾明白佢地(畫野個班), 因為有兩個畫痴朋友同我解釋過, 佢地覺得用photoShop執, 不如自己畫, 用photoShop執個 D 人就即係唔識畫野既人, 佢地會"苖"佢, 好似你禁"改"發在佢地眼中絶對係小人既行為.

靜儀 said...

但係咩叫"識畫畫"都已經係一個好難定位既標準黎啦....而且哩d係"手作仔"...用不著這麼認真吧~

Jerome said...

Quite effective information, thank you for your post.
here