Saturday, January 26, 2008

集體回「益」

如果論港人集體回憶,皇后碼頭跟博益出版社相比,算是老幾?

據報,現時博益對版權的處理,跟政府拆天星碼頭時雷同。一個字:絕!政府既然願意用億計的金錢買回景賢里、玩西九,不如再花些少錢,替一眾作家贖回版權,改成電子書,無限下載,好讓黃霑、林振強的作品流傳千古,那便功德無量。

不過,「文化」一詞,對政府而言,只限看得見又摸得到的東西,例如一棟稱為「博物館」或「劇院」的建築物。唉~

次文化堂社長彭志銘說出很多中小型出版社的心聲:「現時聯合出版集團擁有的三聯、商務、中華書局,市場佔有率達七成,公司的中央採購部控制了香港人閱讀的書目,掌管了意識形態。」

麥玲玲講既野仲正:「我都預測鼠年出版業唔掂,家未過年就應驗。最大問題係佢個倉唔多存貨,搞到我本運程書提早賣斷市。」

最後試用陰謀論來解讀博益的「絕」:辣手冰封版權,就像拆毀景賢里般,鐵鎚一日未扑下去,一日都沒有人會開價。

PS:有人話:「仲有錢賺,點解要執?」
第一,有冇錢賺,只有佢最清楚。
第二,你放工番屋企,食完晚飯,總有兩三個鐘得閒,咁唔代表你會落去百佳做PART TIME,收下銀搬下貨,「賺到盡」噃!

3 comments:

Anonymous said...

我甚至相信, 佢地根本冇留意到有人好努力搬緊貨, 只係見到好似冇乜作用既閒人叫佢走咁解
佢唔知佢d"貨"咁大鑊!

Anonymous said...




sctnet said...

佢唔知佢d"貨"咁大鑊!

........................................