Friday, April 27, 2007

萬人齊頌道德經‧讚!

熱烈恭賀中國香港特別行政區又創了一項健力士世界紀錄(詳情)

據稱,「健力士」對列入世界紀錄有嚴謹規定(呵欠~~下刪幾百字)……英國健力士委員會特派官會特地來港監督云云(接受元首級的禮待~~我話既。)。

我估計,「健力士」真的愛煞香港人咁Q和諧,咁Q得閒,三日唔埋就諗D世界紀錄黎創。唔知奧脫福六萬幾七萬人一齊唱曼聯會歌有否申請成為紀錄之一?如果有,史丹福橋唱車路士會歌、聖占士唱紐卡素會歌……個個都是健力士世界紀錄。

不過,中國人不打中國人,英國人不搵英國人笨X……卦!

3 comments:

Anonymous said...

我噚日就係俾壇道德經搞到兩頭騰,唔記得咗朋友生日。係咁咦補番句「生日快樂」!

felix said...

生日快樂啊!!!!
又大一歲勒,睇開D啦,haha

Adolphus said...

This can't really work, I believe like this.
hurricane preparedness checklist | walk in clinic | Trenton real estate