Wednesday, September 20, 2006

Happy Feet

剛執好<刀耕火種>,便要開始改寫另一套動畫電影的配音劇本。片名是<Happy Feet>,原以為是另一套千篇一律老幼咸宜3D動物動畫,但一看導演大名,竟然是 George Miller。他的代表作是三集<開路先鋒 Mad Max>,一手捧紅喼神。另一傑作,便是<寶貝小豬嘜 Babe>。電影公司找他拍動畫,到底會是甚麼模樣?

答案是一部Musical。本片跟其他動物動畫不同之處,在於三無:

1)無顏色
白雪藍天藍海黑企鵝,三隻色玩曬(咁濟)。

2)無造型
成千上萬隻企鵝,隻隻一模一樣(咁濟)。

3)無景(咁濟)
白雪藍天藍海加某地方(穿橋,唔講得)。

故事講述南極的企鵝世界,隻隻都是天生歌唱家,唯獨主角是鵝公喉,不懂唱歌只會跳的嗒舞……

導演要在三無情況下,剔去所有兒童動畫必備的元素,刪去所有跟主題無關的枝葉,用歌、用舞,去講一個「心」的故事,實在勇氣可嘉。而改寫劇本的難度,估計會創新高……

3 comments:

M-2 said...

白茫茫一片,好大挑戰…
如果係musical,使唔使改寫埋中文版既歌?

felix ip said...

加油呀! 看Trialer後的印象一般...
WB繼呢套之後發行嘅CG就係"龜龜"啦.
我都希望佢得 :D

Duncan said...

It can't actually work, I believe so.
zoo de granby