Sunday, March 11, 2007

粉紅童子<二十三>

治治想畫水彩畫,叫我替他準備畫具。
爸:「咦,做乜突然想畫水彩既?」
治:「我諗過都係想做卡通片呀。」
爸:「你前排唔係話要揸巴士既咩?」
治:「我驚撞到傻左吖嘛。」

XXXXX

乘搭地鐵,治治全程發呆。
爸:「諗緊D乜野呀?」
治皺眉想一想:「我都唔知我諗緊D乜野。」

XXXXX

治治要去公園踏單車。爸爸命令要「先小便,後出發」。
治堅稱沒有急小便,不用去。但在媽媽脅迫下「就範」。
爸在客廳聽到響亮的「小便聲」:「哼,頭先又話冇尿痾?」
治向媽投訴:「我唔想佢聽到我D痾尿聲呀!」

XXXXX

治治在茶餐廳吃火腿奄列,大讚好味:「媽媽,我大個左,三十七歲果陣煮比你食吖!」
媽媽心裡一熱:「好呀!」
治:「不過唔知你果陣死左未呢?」
「衰仔!」

6 comments:

M-2 said...

一講起37歲,治治又黎亂講野!
治治想小便靜音,大可以教佢「沿邊落」:D
袁兄記得第日治治37歲個陣比返「粉紅童子」系列比佢睇啊!
p.s. 留comment個介面邊左做英文既?

愛美 said...

哈哈, 好可愛.
有一陣子沒有看"粉紅童子", 今日連看幾篇, 發覺治治長大了.

Anonymous said...

HI HI
唔記得從那裏LINK過來,但看過一次粉紅童子後,我便把綱址bookmark了.身為一女之母,每次讀著粉紅童子,都覺特別窩心.

felix ip said...

那晚和太太一起一口氣重溫所有"粉紅童子",太太自看到流眼水...人仍每次看都覺得很溫馨又好笑...
滔兄,若假這個有天輯成Blook,我會第一個買!

袁建滔 said...

先謝過各位厚愛。曾想過把<粉紅童子>結集成台灣<腦筋急轉彎>般的小書……但我很怕……孩子永遠是自己的可愛,究竟有沒有人會掏腰包買這樣子的小書?唔……大家還是先看免費的網上版吧:)

to 愛美
好耐唔見,果然旁觀者清。
BTW,祁生係你老友……?
他可是我十五年前的波士呢……

愛美 said...

哈, 世界真細小. ^^