Friday, January 13, 2006

麥兜動畫電影初稿(被投籃版本)

不論物理櫃子還是數碼櫃子,都被我翻得一清二楚。另一個塵封多年的大綱,竟然翻了出來(我早忘記寫過這Proposal)。謝立文的作品裡,我很喜歡「恐龍戀曲」,一直想使橫手把它拍成動畫。當年我建議用成年麥兜作骨幹,會比較容易發展成一部劇情片(是的,我滿腦子都是傳統的劇情片)。也希望最後一集電視版可以改編恐龍戀曲,順道作為電影版的熱身。不過,最後一集電視版裡唯一做起的,就只有「點呀,MAY?」這部份。


麥嘜動畫第十三集:恐龍戀曲

序:石器時代﹣古代郵差:男(段落取材自恐龍戀曲)

原來是男在茶餐廳發白日夢,兜喚醒男。
二人是同事(SALES),男是兜的唯一好友,齊在茶餐廳飲下午茶吞泡。
男:好似我地呢D唔煙唔酒唔賭唔滾既男人就好似恐龍咁絕曬種。
掃地阿嬸對麥兜說:阿叔,唔該借借!
兜:我個樣好老咩﹖ 男:麻甩佬咁囉!

兜到廁所,遇上得巴。平排痾尿。幼稚園時鬥遠,且家鬥快。
得巴客套廢話:好耐唔見,得閒飲茶。
但兜卻認真看待。

兜與男離開茶餐廳(用八達通埋單),見街外是巨型城寨化科幻香港(2D+3D)。
兩人齊上班,搭電梯回公司(一百二十樓)。
電梯內男邂逅夢中情人:女。電梯段落取材自恐龍戀曲。

回到公司。男仍暈浪中。
同事們叫兜向老闆說項:初四唔好日,初五番工。
兜反被老闆玩:初四唔好日,咁就初三番工啦。
兜SALES表現欠佳,順道被鬧一頓。
同事們又鬧埋一份。只有男一人幫助兜。
兜不快。但早習慣了。
取出殘舊電話簿,打電話約幼稚園同學吃晚飯:團年飯。
有些一口答應。有些電話無效。
MAY之電話,西人接聽。兜無奈以港式英語對話。
兜:May I speak to May? 西:Li Kong Muk Kwa Ya Ah?
突然傳來男興奮大叫。
男興奮地告訴兜:他已約了女吃晚飯,今晚不去看戲,反正未買票,明晚再看!
兜勉強笑了笑,表示未買票。

戲院內,兜在看笑片,機械式開懷大笑。旁邊有一空位。
散場後,兜在迴轉燒臘店內孤身吃叉雞飯。

男與女晚飯。
飲湯:男神經反應(段落取材自恐龍戀曲)。

兜乘地鐵回家。遇上MAY,但不肯定是她。
MAY落車時回望兜。

兜回家,煞有介事在月曆圈上同學敘舊日子。年三十晚。
檯上老相片。母子合照。
想起母親手織的羊毛內衣。

早。兜逼地鐵上班。新‧深水埗站(科幻版)。
公司內,男興奮告訴兜溝女經過:剛才一齊吃早餐。兜唯唯諾諾。
老闆叫兜簽新約。兜簽名時想起兒時練字。
兜在街頭等男同吃午飯。「新‧寶藥黨」打算騙兜。
兜呆呆的,都唔知班人講乜春。「新‧寶藥黨」無功而還。
男有異性,無人性,臨時約了女吃午飯。甩底。
兜連公司裡唯一朋友都失去了。獨自在中環吃飯盒。

出音樂:畫面是兜工作上碰釘。香港所謂新貌。
Intercut男與女拍拖。距離敘舊日子(年三十晚)倒數。

敘餐。兜一早到酒樓開檯。
碰巧男與女又到同一酒樓吃晚飯。
兜頂佢唔順:你地一日食足三餐,厭唔厭架﹖
男女:唔厭,一陣直落食埋宵夜添呀!
無人到。經理伙計比面色兜看。
電話陸續響起。各人皆有要事不能前來:第日出來飲茶!
兜失落。街上遊蕩,蕩到春田花花幼稚園舊址,地舖現變為許留山加科學珍珠奶茶。

兜偷偷潛入閣樓(許留山貨倉),從紙皮箱堆中找尋回憶。
出校歌(慢版)。出童年時快樂回憶(麥嘜動畫精華片段)。
兜又喊又笑。心想:我還想起兒時情境,我還未完全是一個麻甩佬!

街上有小朋友向兜問路:叔叔,請問……
兜破涕為笑:叫我哥哥,我就答你!
小朋友不知所措:明明是一個肥大叔,又點可以叫他哥哥呢﹖
小朋友被嚇到喊。兜的電話響起來。
男急電兜:不如三個人(加埋條女)一齊吃宵夜。女友說想見一見我最好的朋友!
兜開懷應約,並建議:不如去食糖水。

兜微笑離開,獨自上路。

1 comment:

喬靖夫 said...

好似公然吹捧朋友,但係都係要講︰你寫呢類「失意中年」o既故仔(算係sarcarstic定係satire?),真係有一手。

其實呢個方向寫小說,都可以考慮。
自從「小男人周記」後好似無mud類似o既東西(而且「小男人」始終係比較中產)。

我估好多「中生代」男性睇o左,真係會好有共鳴。