Sunday, January 22, 2006

政治姿態

我的姨甥(林同學)給我的印象是乖乖仔,愛讀書,愛籃球的中六理科生。數月前,在街頭八卦一下,取了份施政報告,給明報的記者逮住,被問及對施政報告內提及擴大行政會議人數有何看法。林同學「認為可能只是政治姿態,日後政府施政是否有進步,仍有待觀察。」(有關新聞)
我們讀完報都呆了,那個滿腦子化學程式和要去美國打NBA的林同學怎可能答出這番話?我問他怎會用「政治姿態」這些詞彙。他憶述當時記者的提問大概是:「你認為施政報告內提及擴大行政會議人數,是否一種政治姿態?」我想當時姨甥仔大概答了句「係卦……」。
這樣水平的提問,跟那些颱風過後,跑到街市隨便找個主婦問她:「打完風D菜有冇貴到呀?」
我最想聽到的答案是:「咁都仲駛問?你都白X痴,仲有冇第二D野問呀,咪阻住我番屋企煮飯!」

3 comments:

喬靖夫 said...

同類問題︰

災難後問失蹤者家屬︰「你依家擔唔擔心呀?」

問剛拿了金牌的運動員︰「你依家心情興唔興奮呀?」

問差點給人斬掉一條手臂的男孩︰「o甘多人關心你,你多唔多謝佢o地呀?」……

Anonymous said...

每次比人唔小心整親,當人地問及:「點呀?痛唔痛呀?」
「唔痛~仲好舒服添!」

袁建滔 said...

仲有新界水浸,為了表示水深及腰,記者就會著晒硬膠衣插在水裡示範。明明唔到腰都要縮低整到佢到腰,因為「水深及脾」唔多好聽。
從未見過水深及胸,可能出唔到支咪同個LOGO……
水深過頭果陣又唔見佢地出部水底CAM去拍!