Friday, October 06, 2006

佐治魯卡斯

魯卡斯捐了一億七千五百萬美元給School of Cinematic Arts at USC,不知學院會不會改名為「魯卡斯電影學院」。若然屬實,相信大部份美國人也不反對。換作香港,如果李嘉誠的錢不是捐給醫學院,而是「地產學院」(不等同建築學院!),相信大家也沒有異議。

說回正題,美國的汽車、藥業、及其他工業,多年來也會捐款給學院作研究,獨缺電影業。魯卡斯希望這次捐款能替業界做個榜樣,賺到錢的,回饋社會,為業界培訓更好的人材,令美國影業更強大。

魯卡斯並告誡荷里活各大公司,不要沉溺玩大製作。一部兩億美元的鉅製,在他手上可拍成五十至六十部電影,甚至是電視片集--當是<Star Wars>啦!

怎樣賺錢?合法下載--但前提是有一個強大的片庫。為此,他曾和Pixar老闆Steve Jobs和John Lasseter研究過可行性,並預言將會掀起一場產業革命。

話雖如此,自言處於半退休狀態的魯卡斯,仍然忙於<奪寶奇兵四>的籌備工作。還有一套搞了十年的二戰電影<Red Tails>,還有還有,又怎少得一部動畫長片呢?

8 comments:

xiao zhu said...

小時候總是分不清史提芬史畢堡和佐治魯卡斯的,常常給混亂了,要很多年後才弄清楚。基本上誰是誰對我來說也無所謂,反正我只要看好看的電影。所以,從來都說不出哪個導演,只會記得哪齣電影。漸漸地連聽音樂、歌曲都是一樣,只記得旋律,有時候連名字都記不起來。

令人懷念的好電影真的愈來愈少了,今天能成為二十年或三十年後的金曲也找不到三兩首。不過也沒所謂了,反正二三十年後還在的話,到時候我可以聽四五十年前的歌曲、看四五十年前的戲。至於我的兒子,就...

袁建滔 said...

不用替兒子擔心。
每個年代,都有屬於它的經典。我們的,是金曲、是電影。他們的,是電腦遊戲、是K歌。
沒所謂、也不用分高下,最緊要自己真心喜愛,而非人云亦云便可。

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

駛乜講到咁闊,單係電影已經代代唔同。
我老頭果代係亂世佳人、賓虛呢D,我自己係Star Wars、回到未來(我老頭睇左3次Star Wars都唔明講乜)。
到我地做哂阿爺果時班細路自然有佢地o既經典,駛乜擔心

喬靖夫 said...

但係,荷里活電影,around 70年代真係個黃金時代wo!
教父、taxi driver、現代啟示錄、安尼荷爾、獵鹿者……o個種才氣大爆發,我覺得,之前o既有所不及,之後亦拍唔番。

而且,我地呢一輩好多都係十幾年後至第一次睇番o個陣d戲,o甘唔關「同年代」事wo……

可能係我主觀啦。

xiao zhu said...

呢D野就當然係主觀啦,唔係我地邊會0係呢D地盤度噴咁多口水0者。喬兄所講正是我的意思。我當然係用緊自己0既標準去睇阿仔將來0既情況;覺得替佢地惋惜0者,冇我地咁多正戲。我同意唔同年代有唔同0既代表作品,都能夠標誌0個個年代0既特色,但其實阿仔呢代並唔係唔識欣賞架,只要俾機會佢地接觸到、睇到、聽到,去開佢地0既眼界,佢地一樣可以好似我地咁識貨架。

撞0岩琴晚同阿仔出街食飯,講開前日佢無意中0係收音機聽到王菲唱鄧麗君0既"但願人長久",跟住我地由比較王菲同鄧麗君,傾到大家最鍾意邊個男演員、女演員、最深印像的角色等等,佢都有板有眼、好有睇法。十二、三歲仔,都算係咁喇。所以我覺得開眼界係好重要0既,要俾佢地見識唔同0既野,從中教佢地點樣分析事物,然後等佢地自己揀,佢地都唔會淨係識聽Twins, Boyz 0既。

Unknown said...

既然令公子有自己睇法,唔係盲從就無問題啦。
我覺得與其教個細路十八般武藝,俾機會佢開闊眼界仲緊要。
記得舊年有日上after effects堂,阿sir準備左堆U2新碟嘅相俾我地搞effect,阿sir問有無人識呢隊係乜,得我一個舉手...

Anonymous said...

UT視訊聊天 , 真人裸聊 , 色情表演 , 夜色直播APP , 超激情辣妹免費視訊視頻聊天室 , 視頻聊天室 , 聊天室 , 視訊 , 視訊聊天 , 視訊聊天室