Saturday, May 13, 2006

老家

外公在東莞萬江的祖屋。屋外小巷直通萬江。穿過隧道,便是萬江。
以前村民都這裡打水做飯、洗衣服,甚至乎沖涼。
我兩歲左右,險些在這裡淹死。
至今我還記得跌進水裡,眼前一片泥黃。
這大概是我最早的記憶。翻新後的萬江橋。歐式style。造型極似《北斗之拳》……扭蛋……江畔歐陸(?)風格花園。附以埃及(?)石雕……回看隧道,原來有道防洪大鋼閘。求神拜佛,不要水浸。

3 comments:

Anonymous said...

是萬江吧?

袁建滔 said...

我都有問我老媽,係唔係孟子個孟。
佢話係。
不過,佢可能諗緊「萬梓良」……

有冇高人指正?

袁建滔 said...

剛上網查過,應作「萬江」。