Monday, June 19, 2006

世界盃記事簿

發福後的朗拿度越來越似顏福偉,希望他有機會「多乸紙個煎牌」。

晚上跟治治到公園玩,經過球場,遠遠看見一個至少二百磅的肥佬在角球位踢波,腳腳七注,頗有功架。走近點看,原來肥佬不是男,是女……勁!

南韓隊在領先多哥二比一後,大打拉布,拖延時間。最出人意表的是獲得一個離門三十碼的罸球,竟然向後踢,開創了「無能足球」的先河。

踢了一會球,便回家與治治一起看世界盃。治治看著球場上奔走行中的球員,問:「佢地o既爸爸媽媽呢?」
「爸爸媽媽?佢地緊係有爸爸媽媽啦。」我答,其實我唔知佢想問乜。
治治追問:「咁點解佢地唔同爸爸媽媽踢波呀?」
笑死我。

祖國分裂的後果(說的是蘇聯和南斯拉夫),是多了好多支參賽隊伍。大吉利是,如果中國有日重返春秋戰國年代……

慢鏡頭重播雙方球員在禁區內爭波。
治治問:「點解佢地唔輪流踢,要爭住o黎踢o既?」

1 comment:

喬靖夫 said...

『治治問:「點解佢地唔輪流踢,要爭住o黎踢o既?」』

唔好笑,真人真事︰
民初軍閥割據時期,有個目不識丁o既軍閥去睇足球表演,見到佢地十幾二十人流晒汗o甘去爭一個皮球,皺晒眉話︰「爭得o甘辛苦做乜?」馬上叫手下買翻兩打皮球番o黎,一人比一個佢o地踢……

我記得係o係柏楊o既散文集睇到呢件「妙事」o既……