Monday, June 19, 2006

魔比斯環

製作經年的魔比斯環終於公映了,聽聽他們怎麼說:

突出本土特色,引入中国武术

  为了满足全世界“中国功夫”迷的需求。在动画制作中,尤其在打斗场景里,我们大量运用了精湛的中国武术,使中国独特的功夫文化在CG领域中也得到了发扬光大。
  为了让电影里的动作更逼真,打斗场面更刺激,我们聘请了国家级武术冠军担任武术指导,安排导演和动画监制到桂林等地的武术训练营内观看表演、示范,把各种武术动作拍摄成电脑动画制作的影像(Video Reference),供电脑动画师在设定功夫动态时作参考。
全体动画师也进行了全方位的武术打斗训练,亲身体会一招一式、出拳踢腿的感觉。在拍摄了大量的视频影像资料和亲身体验后,动画师制作武术对打镜头时就胸有成竹了。大家在荧幕上看到的流畅有力的打斗场面都是动画师努力的结果。

制作人员自己评说

  气势磅礴的英雄神话,凌厉酣畅的电影影像、极富魅力的人物造型和火爆刺激的动作场面,无疑造就了中国首部全三维魔幻史诗大片。
  《魔比斯环》更像是中国CG的神话,电影中投射出了IDMT每一位CG人的理想和激情,凝聚了每一位CG人的才华和心血,我们可以骄傲的说,IDMT 是中国CG行业的顶梁柱;我们也可以骄傲的说,《魔比斯环》可以把全世界热爱电影的几十亿双眼睛请到电影院中;我们还可以骄傲的说,《魔比斯环》会让不知道什么是三维电影、不喜欢三维电影的观众全身心感受到三维电影所带来的震撼魅力,并喜欢上三维电影!

20 comments:

Anonymous said...

的確是製作經年, 至少都有十年了....

對於這裡所謂的本土特色...

吓!? 真的work嗎?

"《魔比斯环》会让不知道什么是三维电影、不喜欢三维电影的观众全身心感受到三维电影所带来的震撼魅力,并喜欢上三维电影!"

嘩!? 咪玩啦!

felix ip

袁建滔 said...

第一次聽到呢單野,好似係九八、九九年左右,據果陣D雜誌介紹,好像是由MENFOND製作,開了個PRESS CON,即場示範怎樣用3D製作MOEBIUS風格的動畫……卦……

Anonymous said...

果時話水彩felt, 宜家變左game movie...

felix said...

次次出親呢d戲都要用"驕傲"黎宣傳,細個老師教做人唔好"驕傲"架喎....

p.s. Felix!!!好耐無見啦,最近好嗎 :)

喬靖夫 said...

其實處處強調「中國衝出世界首部XXX」、「理想激情驕傲」之類宣傳語,真正動機係乜?
唔通真係會多d大陸憤青,一心「支持祖國動畫事業」買飛入場?
定係自己心虛,「行夜路吹口哨」?

我外行人睇trailer,第一個feel係︰
有幾震撼呀?……

Anonymous said...

都幾震撼架,個look同Dcharacter! 真係好game opening feel!

to: felix
so far so good la! i see your picture at E3 in CG visual, how's the trip?

felixip

felix said...

唔好意思啊滔爺,當左留言版用添 :p

felix :
哈哈,我去玩之麻...

袁建滔 said...

唔緊要,慢用。
話時話,兩位F哥呢期搞乜呀?

felix said...

咪又係土炮animation,搞得咩啊

Anonymous said...

忍者雞CG電影,另外develop緊D新project... 滔兄,你呢?
felixip

袁建滔 said...

離開麥嘜呢兩年,主要:
1)湊仔(冇錢都要做)
2)改寫翻譯劇本(唔做冇錢用)
3)寫小說(做左都冇錢)

忍者威係咪3D扮2D架?

Anonymous said...

no ar, not toon shader, typical 3d look, 2d style character(body shape) with very relistic background.
有攬吓漫畫嗎? felixip

袁建滔 said...

攪漫畫呢D咁高危既野,响2002年差D搞左,最後生意失敗,乜都搞唔成……失敗。

呢本野就係喬靖夫原著既<吸血鬼獵人>,我搵左利志達畫。

真係好對唔住,又跣左利生一鑊。

felix said...

吸血鬼獵人漫畫...我有買晒架...雖然己經唔知去晒邊

袁建滔 said...

你買果套唔關我事架,係人地買左小說版權改篇。

我原來想做果本叫<地獄鎮魂歌>,是特登為寫漫畫而作既短篇故事。

felix ip said...

我記起在喬靖夫小說<地獄鎮魂歌>後記中提過,照組合來看,我相信質數應該相當不錯,而這題材亦有市場...妤想知道多點,若滔兄不介意,細佬願聞其詳....

袁建滔 said...

你要幾詳呀?可以好詳好詳個喎!
搵日得閒另文作答。

你最想知係乜先?

felix ip said...

最想知出唔成的主要原因...製作成本太高?發行問題?檔期問題?方向分歧?
sorry...if i ask too much, just forget it.

仲有冇機會再出? 如online version?

袁建滔 said...

最主要既原因,係果陣時好衰唔衰,撞正我信心徹底崩潰既時候,實在冇把握完成呢舊野。

搵日食飯慢慢傾。

felix ip said...

原來咁樣...好呀,搵日食飯慢慢傾。