Thursday, April 06, 2006

蘋果開鎗(窗)!

蘋果宣佈旗下使用IntelCPU的新電腦可以運行Windows。
學周星馳話齋, 一個字:

絕!
最大鑊,首推出產薯嘜電腦的大公司,其次應該是專出形仔電腦的SONY。
Microsoft也不用開心得太早,蘋果這招一雞兩味,讓心思思試下用蘋果電腦的人的門檻大大降低。即是買一部iMAC,試用OS X,不合用,便轉回Windows;合用的,便再見Windows。另外,一機兩OS,會使用家平日工作用Mac,打機便轉用Windows,那麼XBOX……
下一代iMAC如果加入Media Centre的概念,成為房裡的另一部電視機、錄影機、影碟機、唱機、遊戲機,一統天下之期不遠矣。
再下一代iMAC可以接駁家裡食水喉作水冷之用外,還內置「飲品機」,default設有「八必」味道(即256種),用家可上網下載由其他用家設計的iDRINK……
二十年後的iMAC內置iDREAM,可以錄下夢境,然後放上網分享。下載別人的夢境後,把一條USB 79.0插入鼻孔睡覺,便可發別人的春秋大夢。漸漸網上衍生出一門新的職業:殖夢師……

6 comments:

林檎妹子 said...

哈哈,袁先生您沒有藉口再推說不買Mac啦?呵? ^o^

Anonymous said...

喂,咁點都幫唔到你生治治播~~~~

袁建滔 said...

to 妺子
我唯一既藉口,係懶……
目標係mac mini,同部PC share keyboard&mouse&mon。

to KAU
你講乜鬼呀?咁深既?
冰心問幾時食飯呀?

Anonymous said...

機械係代替唔到你同袁太,重有個培育過程~~~唔駛搞到咁複雜~~~~
原本Easter前,但有人不在港,所以會係過埋Easter個星期~~~
重有Wilson見字速速電聯鄙人。

Anonymous said...

To Kau,
你電我好過我電你。唔知你老哥返日定夜。

PS:亞滔個Blog好似變咗留言板。唔知可唔可以响依度登廣告幫人補習。

M-2 said...

遲d會有個包生仔usb插頭,你插入去攪完一大輪(唔怕悶,螢光幕到時會播住四仔,係老到變左神檯桔既高樹瑪利亞),比d精子係內置既輝煌magic pro人工子宮受孕,之後再bt一個餐旦面,食飽之後就差唔多可以download個仔出黎架喇~
p.s. 使用bt非法下載食物可以被檢控,唔想以身試法既朋友可以去英皇娛樂旗下既收費網頁下載,每個茶餐$0.5起。