Friday, April 07, 2006

清明遊

4月5日,周三。清明節,大市休假一天。難得有日假,兼夾有親從遠方來,於是扶老携幼到大佛一遊。未上大佛,眾行友先被「心經簡林」既路牌吸引住,於是決定先行一看。
行友甲在搭車上山途中已經訓左,難為行友乙同行友丙做人肉搖籃,抱住三十磅既行友甲入去簡林,係咁行,係咁行。上上落落,大大話話行左二十分鐘至到。好彩行友甲半路已經醒左,自己落地走,一路行,一路問:「雪糕呢?」行友乙話:「你自己行到尾,就有得食。」
之前聽過行「心經簡林」既介紹,仲以為每條雕上心經的木條同一個坐地喇叭差不多大,豈料現場所見,每碌木都成棵樹咁高,隻隻字都大過隻黑膠唱片,都咪話唔壯觀。一陣濃霧從山下吹上來,整到「簡林」成個大墳墓咁,幾好FEEL。行友甲話驚,又話要食雪糕,於是大伙兒鬆人,向著原來目的地出發。
大佛高高在上,長長的天梯在霧中不見盡頭。行友甲行左冇耐就問:「雪糕呢?」行友丙話:「你自己行到尾,就有雪糕食。」幾經辛苦,眾行友上到佛腳,睇埋舍利子後散水。行友甲問:「雪糕呢?」行友乙答:「你自己行落樓梯,就買俾你食啦。」萬水千山,終於來到售賣山水豆腐花的士多。眾行友正研究食豆腐花定係芝麻糊定係兩溝既時候,行友甲終於可以享用等左成日/行左成日至有得食既朱古力雪糕。
眾行友筋疲力竭搭車落東涌,途徑石壁水塘大壩。行友乙見壩下的渡假村頗具規模,問:「豪宅乎?」行友丙曰:「監獄也。」
旅發局加左人工既高層請注意,心經簡林被茶園餐廳騎劫,唔該出手

1 comment:

M-2 said...

袁兄,有看過伊藤潤二的《墓碑鎮》嗎?
看過後再走入心經簡林一定別有一番風味…… :)