Sunday, April 16, 2006

一邊吃早餐,一邊看錄影的球賽:曼聯對新特蘭。半場零對零,已知凶多吉少。追車夢碎,真冇癮。
之後帶治治去黃埔睇醫生,掛號後去奇趣天地扭蛋。我手痕,先用十元自抽一個Z Gundam系列,便給我抽中一個街價廿五元的Z Gundam。之後,治治抽比卡超小型扭蛋機,一抽便抽中最漂亮的比卡超那一款。最後,治治想抽Thomas系列的磁石夾,開口說要Henry,結果一抽便中!好一條三串一!頭關機率是七分一,次關是六分一,尾關是十分一,四百二十倍的賠率!
晚飯後,由紅磡乘的士回美孚,快要到達時,司機竟然接到來電ORDER,由美孚到藍田!我估他的心情跟我扭蛋差不多。

PS:其實隻Z巾麻麻地,個姿勢好怪。治治其實唔想要比卡超,而是一隻綠色小怪獸。至於Henry……果件爛鬼碰石夾竟然要十蚊,頂!

1 comment:

M-2 said...

幾薄的芝士都有兩面,鐘意既就係寶,唔鐘意既咪係草囉~
多謝你給我的意見,我會嘗試的!