Thursday, February 02, 2006

粉紅童子(二)

不明病毒繼續襲擊袁家,童子與姥姥昨夜一起發燒。今早,一家三口齊看醫生,吃抗生素……候診時逛玩具店,童子看中一部釣魚玩具和THOMAS火車頭手錶扭蛋。我倆說他只可二選一。童子選擇價值十五元THOMAS手錶扭蛋。豈料一扭,不幸地扭了六款裡最LADY的一款(右三),粉紅色,該錶的主角就是火車頭LADY……如果童子帶著LADY手錶、穿著粉紅色內褲上學……救命呀……

5 comments:

Anonymous said...

喂,我個女有好多粉紅色衫,整幾件治治歎好冇?

Anonymous said...

如果唔會鼓勵到治治不肯承擔後果的話,(又如果契媽無諗得太多的話)契媽sponsor再扭一次,果個粉紅色送比megan啦!

祝快高長大,踢好d球做萬人迷!
早日康復...

Anonymous said...

「不設限,順其自然」囉!邊個話男仔唔着得粉紅色。傻豹又見得好「Cam」啫!

話時話,治治無要求着裙吖嗎?「Lolitta Look」嘅治治就真係﹒﹒﹒

袁建滔 said...

中學的發姣年代,好似都有件粉紅色POLO裇、裇衫……好似仲有條粉綠色既短褲……

Anonymous said...

Lolitta Look嘅治治......期待
不過人一世物一世,細細個整個lolitta look好過佢十幾歲先cosplay lolitta......