Thursday, March 02, 2006

幼兒動畫習作:001+002

誘導:
我問治治想不想看見玩具車自己行走,他說想,我們便一起拍單格動畫。
實踐:
把WEB CAM貼在桌面,放置玩具車,對準焦距,我先示範拍一張硬照。
之後叫治治把玩具車向前移動少許。治治嚐試,但幅度太大,我教他不用動太多,他便把玩具車退後一點。
如是者,我拍攝,治治移動車子,不消兩分鐘,便拍完治治生平第一段動畫。

由於用WEB CAM加枱燈拍攝,不能要求每一格的焦距和曝光一致。利用ACDSEE的Slideshow功能即時逐格播放,粗糙的動畫已完成,治治也笑得見牙不見眼。

6 comments:

喬靖夫 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
陶祺生Jerome said...

好厲害!!!!!!!

amiaki said...

咁樣擺post video架﹖

amiaki said...

sorry, 係想問點樣post video 上 blog.
thx

Anonymous said...

真係好精彩,不過......

喂,不如預早嚟個幼兒「窮爸爸富爸爸」課程,又或者嚟個學前「如何做乜師物師」講座,又或者「如何10歲前賺得一世無憂」實習課程,否則治治真係愛上做娛樂事業就辛苦命一世!

袁建滔 said...

to amiaki
已另文作答

to契媽
如果佢做到Home Alone或者Harry Potter呢味野發大大大大大達,我又唔介意喎。