Sunday, February 12, 2006

新春團拜

星期六晚,到柏麗灣舊同學家團拜(新聞)。我們一家四時左右便從葵芳乘搭村巴,十五分鐘車程便來到馬灣。島上有個小小的海灘,水不清,沙也不幼,但勝在有個青馬大橋境。 從這個角度望過去有點像「卜卵大橋」……

星期日,第二場舊同學新春團拜(電影電視)。治治拿著相機充當大會攝影師,作品的數量和質量都相當「驚人」。慶幸攝影已進入數碼年代,否則買菲林都買到破產。

12 comments:

喬靖夫 said...

令我想起電影《一一》裡那個孩子影的相:)

Anonymous said...

很多手指^^"

Anonymous said...

原來婆婆都係電影電視畢業...失敬失敬

袁建滔 said...

婆婆那張是晚飯時拍的,懶得另開一貼那樣瑣碎,故一拼處理。

手指……唔,我用的是Fuji Finepix Z1,採用潛望鏡式設計,鏡頭在機體的左上角,就算我拍照的時候,指頭偶爾也會入鏡。

Anonymous said...

Hoho, I can see my head...
And following is a link to my/my daughter's blog...
http://leetinwai.blogspot.com/

Ricky said...

結了婚,再有埋仔女,出席團拜場合永遠係最受歡迎。大家有小孩子玩,又有利是逗,又可以聚舊見面,三樂也。袁兄派利是一定派到手軟:)

而家影相真係好方便和省錢,頂多要買多部scanner,將D舊相片存埋入部電腦而已﹗

irenegarden said...

你地都幾好喎, 仲有攪舊同學團拜...我果屆就散晒喇...

p.s.我係1997前畢業o既 CTV 人...當年仲係劇社莊內副, just to say hi。

袁建滔 said...

to KAU
你個女D畫都幾好喎。

to RICKY
派利是呢家野呢……應該同燒炮仗一齊禁左佢。

to iRENEGarden
聚舊呢味野,人夾人緣,隨緣啦。
得閒多D黎啦。

Anonymous said...

講起食,其實都係借口。
最頂癮都係浸會"百雞宴"事件,人情、笑話兼備,可以變為一個劇本。
不過呢度係亞滔地盤,等佢起第個主題喇~~~~

袁建滔 said...

百雞宴?有D熟,再講多D。

Anonymous said...

想當年,LUX Meter,夾錢,失而復得,D錢點算好?攪餐食,起個名,不知內裡的人斗膽報名參與,樂富盧冠廷。

袁建滔 said...

失而復得咩?
唔記得咯。