Wednesday, March 01, 2006

日本菠蘿油


麥兜:菠蘿油王子快要在日本公映。官方網站製作精美,大家一定要睇睇。
網站裡我最喜歡的是專拍暴力變態電影的導演三池崇史對本片的推薦語:
必見!香港魂100%哀貧乏搖悲戀旅果子豚傑作電影,爽淚!
據舊同事講,日本出版了麥嘜動畫電視版的DVD,不難想像包裝會是如何別緻。不過索價萬多日元……不如買盒PG MK2算啦……


PS:我很喜歡的另一怪雞導演塚本晉也的新作HAZE不知會否在電影節上映呢?就算有,都好難夾到時間去睇,慘……上年一部都冇睇過,今年睇怕都一樣。

5 comments:

Anonymous said...

想買番 HG GP03, 藍色 PG MK II...

Anonymous said...

what's that?

喬靖夫 said...

你班高達otaku……

袁建滔 said...

有排都未夠班。

Rudolf said...

Thanks so much for this post, really helpful material.
rave clothes | sagging breasts | foods with calcium